כיצד למצוא יועץ משכנתאות במרכז שיחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים?

משכנתא היא הלוואה שכנגדה משעבדים הלווים את זכויותיהם בנכס לטובת הגוף המלווה ומתחייבים להחזיר לאורך תקופת המשכנתא את הקרן (סכום המשכנתא המקורי) ואת הריביות וההצמדות הנצברות לאורך שנות המשכנתא, אשר מגיעות למאות אלפי שקלים.

מטרת הלווים היא לקבל את תנאי המשכנתא הטובים ביותר ונטילת הסיכון הנמוך ביותר לאורך תקופת ההלוואה, אי לכך נדרשים הידע ויכולת המיקוח אל מול הבנק להשגת התוצאות האופטימליות לסוג העסקה הספציפי.

מסתמן כי רוכשי הדירות בישראל הבינו שבכדי להתמודד עם נציגי הבנקים למשכנתאות, יש לבוא מצוידים ביועץ משכנתאות מומחה שייצג אותם. כיום כ-25% מהלווים פונים לשירותי הייעוץ האובייקטיביים. בדומה לייצוג משפטי, כאשר אתם חותמים על חוזה גדול או מתדיינים בבית המשפט, כך יועץ משכנתאות יכול לייצג את הצרכים והרצונות שלכם בשפתו של הבנק ולפי המונחים וההנחיות הקבועים בו.

יועץ משכנתאות במרכז – כל מה שצריך לדעת

יועץ משכנתאות פרטי או חברת ייעוץ משכנתאות הם גורמים עצמאיים אשר אינם עובדים בבנק או בכל גוף מלווה אחר, אלא בעבור שוכרי השירות – הלווים.

תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לבצע את עסקת המשכנתא באופן החסכוני ביותר מבחינת כספים, זמן ובירוקרטיה עבור הלקוח והוא עובד בצמוד לבעלי התפקידים האחרים בעסקה – עורכי דין, שמאים, קבלנים, מתווכים, סוכני ביטוח, בנקאים ועוד.

שירותיו של יועץ משכנתאות במרכז כוללים:

  1. בדיקת היתכנות לביצוע העסקה בהתאם לדרישות הגופים הפיננסים לגבי הלווים, הנכס וסוג הבקשה.
  2. בניית תמהיל משכנתא באמצעות שילוב מסלולים אופטימלי בהלוואה אחת על מנת להקטין סיכונים ולנצל הזדמנויות.
  3. הרכבת תיק המשכנתא והמסמכים הנדרשים להגשת הבקשה.
  4. הגשת בקשה למשכנתא וניהול משא ומתן מול הבנקים השונים לקבלת ריביות המשכנתא הנמוכות ביותר.
  5. סיוע בהשגת משכנתא למסורבים.
  6. ייעוץ וליווי במתן הלוואות נוספות הנדרשות לביצוע העסקה כגון הלוואות גישור והטבות הצטרפות.
  7. בחינת שיפור משכנתאות והלוואות קיימות וסיוע במחזור משכנתא או בהטבת תנאי המשכנתא הנוכחית.
  8. תפעול מספר בקשות במקביל וביצוע תיקים מורכבים.
  9. סיוע בתפעול הבירוקרטי הנדרש לאחר החתימה על תיק המשכנתא.

ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי ליועץ משכנתאות בבנק

תפקידו של יועץ המשכנתאות הבנקאי לבצע את תיק המשכנתא בהתאם לחוקי הבנק והמסלולים אותם הוא מעוניין לשווק. לכל בנק אופי פעילות משלו אשר מתאפיין בעבודה מול קהל לקוחות מסוים ואישור בקשות מסוג מסוים. מקצועיותם וניסיונם של יועצי המשכנתאות בבנק אינם מוטלים בספק, אך הם לא בהכרח הגורם שיחסוך לכם כמה שיותר.

יועץ משכנתאות פרטי עובד עבור הלקוח בלבד ואינו נתון לשיקולי רווחיות בנקאיים ובכך עושה את כלל המאמצים והפעולות ללקיחת המשכנתא הכדאית ביותר.

נניח שיועץ המשכנתאות בבנק אכן קשוב אליכם באופן מוחלט, האם הייתם מוכנים ורוצים לספר על כל הסיכונים הכלכליים שאתם מעוניינים לקחת בשנים הקרובות? הייתם מספרים על התכנון שלכם לפתוח עסק עצמאי? על ערבות שנתתם? מובן מאליו שלא תרצו שדירוג האשראי שלכם ייפגע כתוצאה מהכנות שלכם או שתגרמו לבנק לראות בכם לווים בסיכון ושעליו להעלות את ריבית המשכנתא המוצעת לכם.

זאת בדיוק הסיבה שבגינה רבים פונים לשירותי ייעוץ פרטיים, על מנת שיוכלו לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניהם וקבלת מלוא האינפורמציה באופן אובייקטיבי ולא מחמיר.

יועץ משכנתאות בתל אביב או יועץ משכנתאות בירושלים? העיקר שתמצאו את היועץ הכי טוב עבורכם

עולם המשכנתאות הינו תחום נרחב ומורכב, בכל בקשה למשכנתא קיימים משתנים רבים אשר משפיעים ישירות על איכות ההלוואה. חשוב מאוד לוודא שבעל המקצוע שהפקדתם בידיו את האחריות להלוואה הגדולה בחייכם יהא בעל הכישורים והקשרים הנכונים.

בחרו ביועץ משכנתאות בעל ניסיון בייחוד לסוג המשכנתא שלכם ובעל הרשאה לעבוד מול כל הבנקים. שימוש בשירותי חברת ייעוץ, יכולים לסייע לכם בקבלת ריבית משופרת שכן היקפי עבודה גדולים מסייעים ביכולת המיקוח אל מול הבנק.

לסיכום

נטילת משכנתא על הצד הטוב ביותר מחייבת מיומנות והתמחות בתחומי הנדל"ן והמימון. מומחים בתחום מעידים כי ההשלכות של לקיחת משכנתא ללא ייעוץ נכון ומושכל הן בעלות השפעה הרת גורל על כלכלת המשפחה.

אנו במסלולים ייעוץ משכנתאות מלווים מדי שנה מאות לקוחות בתהליכי המשכנתא השונים ופועלים מול כל הבנקים בישראל, זאת על מנת להשיג את התוצאות המיטביות עבורכם במינימום סיכון ומאמץ.

נשמח לעמוד לשירותכם, בדקו עוד היום כיצד הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יכול לסייע לכם.

לקבלת המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם, השאירו פרטים או התקשרו 04-9821114