כמה עולה ביטוח משכנתא ואיך אפשר לחסוך?

היום כמעט כולם נאלצים לקחת משכנתא, מאחר וכמעט ולא ניתן לרכוש דירה בצורה עצמאית. רוב האנשים אינם מחזיקים בהון העצמי הדרוש, לצורך רכישת דירה, ללא סיוע מהבנק. משכנתא מהווה מעין הלוואה ענקית לטווח ארוך. לכן רק הגיוני כי הבנק ירצה לוודא שהכסף יחזור אליו. במקרה של אסון טבע שיהרוס את הדירה, או לחילופין, מותו בטרם עת של הלווה. באמצעות ביטוח משכנתא הבנק בעצם מגן על ההשקעה שלו.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בנוגע לכל האפשרויות השונות העומדות לרשותכם. זאת לצורך חיסכון בעלויות מיותרות בביטוח המשכנתא. אנחנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ומתמחים בהפיכת תהליך המשכנתא ליעיל, מהיר ופשוט יותר. כמובן מקפידים על שירות אמין ואישי לכל לקוח, שקיפות מידע וכמובן אחריות לתוצאות.

כמה עולה ביטוח משכנתא ואיך אפשר לחסוך?

מה כדאי לדעת בנושא?

רוב האנשים כבר הפנימו והבינו את החשיבות של יועץ משכנתא מקצועי ומיומן. אשר יוכל לסייע להם בתהליך לקיחת המשכנתא. ישנו הבדל עצום בין יועץ משכנתא מטעם הבנק, לבין יועץ ניטרלי, הנשכר במטרה לשמור על האינטרסים שלכם. יועץ מסוג זה יוכל לסייע לכם להפחית את עלויות ביטוח המשכנתא, מאחר והוא מכיר את כל הדקויות השונות ויודע בדיוק כיצד לבצע את התהליכים השונים בצורה היעילה והמשתלמת ביותר. לא פעם הבנקים יציעו לכם ביטוח משכנתא במחיר מוזל לכאורה. אך כמובן שמומלץ להשוות מחירים עם חברות הביטוח השונות, מאחר ולא תמיד חברת הביטוח שעובדת עם הבנק, תוכל לספק לכם את המחיר הנוח והמשתלם ביותר. ביטוח משכנתא כולל למעשה ביטוח חיים וביטוח מבנה. לכן מומלץ להשוות מחירים ולנהל משא ומתן, במקום לזלזל בכך. זוהי דרך מעולה לחסוך בהוצאות מיותרות, מאחר ומדובר על הוצאה קבועה לשנים הבאות.

מה משפיע על העלות?

ביטוח המשכנתא מורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה, אשר הכרחיים עבור כל מי שמעוניין לקחת משכנתא מהבנק. אף בנק לא יוותר על רכיב הביטוח, אך אתם יכולים לשלוט במחיר שלו. ביטוח החיים נועד להבטיח לבנק, כי במקרה והלווה לא יצליח לשלם את תשלומי המשכנתא בעקבות מוות בטרם עת, חברת הביטוח תחזיר לבנק את היתרה. כמו כן, ביטוח המבנה מבטיח לבנק כי במקרה של שריפה או אסון טבע, כל נזק שיגרם למבנה יכוסה על ידי חברת הביטוח, כפיצוי לירידת הערך של הנכס. מעבר לכך, ניתן להרחיב את פוליסת ביטוח המשכנתא באמצעות ביטוח צד ג'. הרחבה מסוג זה תגן עליכם במקרה של נזק לצד ג', כמו למשל נזילה בתקרת השכן במקרה של פיצוץ של צנרת בדירה שלכם, או לחילופין, נזק שייגרם לרכוש שלכם כתוצאה מהצפה. ניתן וכדאי להשוות בין כל רכיבי הביטוח השונים, מאחר ובזכות התחרות הקשה שקיימת היום בתחום, ניתן למצוא עלויות שונות בחברות הביטוח המתחרות.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע לכם בהפחתת עלות ביטוח משכנתא, בזכות הוותק והניסיון שלנו בתחום. מחיר ביטוח המשכנתא תלוי בהיקף המשכנתא שלכם, לכן הוא משתנה מאדם לאדם. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולסייע לכם לעבור את תהליך המשכנתא בצורה היעילה והמהירה ביותר. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*