בניית תמהיל משכנתא – למה כדאי לעשות זאת עם יועץ מומחה?

אומנם נכון כי רוב משקי הבית בארץ נוהגים לקחת הלוואות על בסיס קבוע. אך גובה ההלוואות האלו אינו משתווה לגובה המשכנתא. לכן הגיוני לבצע את כל התהליך של בניית תמהיל משכנתא עם יועץ מקצועי ומנוסה. יש לזכור כי בעוד שמסלולי ההלוואה הרגילים ניתנים להשוואה בקלות רבה. השוואת תמהיל המשכנתא בין הבנקים השונים עלולה להיות מסובכת יותר, מאחר והבנקים אינם ממהרים לספק לכם את כל הפרמטרים המדויקים ביותר לצורך השוואה קלה ופשוטה להבנה.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע לכם בתחום של בניית תמהיל משכנתא. באמצעות צוות יועצי המשכנתאות המקצועיים והאיכותיים שלנו. אנו נשמח לסייע ולייעץ לכם בכל תהליך המשכנתא.

בניית תמהיל משכנתא - למה כדאי לעשות זאת עם יועץ מומחה?

בניית תמהיל משכנתא – כיצד לעשות זאת נכון?

תמהיל המשכנתא מצריך תכנון מעמיק ויסודי יותר, הנשען על היכולות הפיננסיות הנוכחיות והעתידיות שלכם. יש צורך לבחון לעומק את ההתנהלות הפיננסית שלכם ולתכנן בהתאם לגיל, מקום העבודה וההכנסה שלכם. יש צורך לבצע תכנון פיננסי לטווח הקצר, הבינוני והארוך, במטרה להגיע לתמהיל  האידיאלי ביותר. אומנם נראים שוליים אך עלולים להיות משמעותיים ביותר בטווח הרחוק.

טיפים ועצות ששווה להכיר

חשוב לדעת כי ניתן היום למצוא כ- 20 סוגים שונים של מסלולי משכנתא. אשר כוללים מסלולים בריבית קבועה צמודה או לא צמודה למדד, ריבית פריים, ריבית משתנה צמודה ולא צמודה למדד וכדומה. חשוב להבין את המשמעות של כל אחד מהמסלולים השונים. על מנת לבחור את התמהיל האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. כל תמהיל משכנתא מורכב ממספר מסלולי משכנתא שונים, הנקבעים לתקופה מסוימת תחת ריבית ספציפית. כמו כן, יש צורך להתחשב בגובה ההחזר החודשי הרצוי ורמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת על עצמכם. על מנת לבחור את התמהיל המתאים ביותר עבורכם. ההמלצה הכללית היא לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לבנות עבורכם תמהיל משכנתא בהתאמה אישית, על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן. יועצי המשכנתאות שלנו ינתחו את כל הפרמטרים השונים. כולל רמת ההכנסה שלכם, הוצאות משק הבית השוטפות, גיל, הלוואות קיימות וכדומה, במטרה לבחור את התמהיל המתאים ביותר עבורכם. זאת תוך התייחסות לגובה ההחזר החודשי ורמת הסיכון המתאימה לכם. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*