הון עצמי למשכנתא

רוב האנשים היו רוצים לרכוש לעצמם דירה, על מנת להבטיח נכס משלהם לגור בו ולגדל בו את משפחתם. אומנם מעטים מסוגלים לרכוש דירה באמצעות הון עצמי וסיוע מצד ההורים או המשפחה. הרוב המוחלט של הישראלים יזדקקו לסיוע מצד הבנק. עם זאת, כדאי לדעת כי מעבר לצורך לבחור את תמהיל המשכנתא המתאים לכם ולנהל משא ומתן על גובה הריבית ותנאי ההחזר השונים, יש צורך לספק הון עצמי למשכנתא. ללא הון עצמי לא ניתן לקבל משכנתא. לכן יש צורך להיות מודעים לכך ולוודא כי יש לכם מספיק כסף. על מנת להגיש בקשה למשכנתא על הנכס הספציפי שבחרתם.
אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי לקיחת משכנתא. אנו מחויבים לכללי אמון הציבור. תוך כדי הקפדה על שקיפות מידע, הגינות בפרסום ושירות ברמה הגבוהה ביותר.
תוכן עניינים:

הון עצמי למשכנתא

כל הדקויות שכדאי להכיר

החל משנת 2012 ישנה הגבלה של אחוזי המימון הניתנים לרוכשי הדירות על ידי הבנקים למשכנתאות. אם לפני כן כל אחד יכול היה להגיש בקשה למשכנתא. כיום כבר יש צורך להציג הון עצמי מספק. במידה ומדובר על הדירה הראשונה שלכם, תוכלו לקבל אחוז מימון מקסימלי שעומד על סך 75% מערך הנכס. כלומר, יש צורך להחזיק בהון עצמי של 25% מערך הנכס, על מנת לקבל אישור למשכנתא. חשוב לציין כי 25% מערך הנכס מהווה סכום עצום, במיוחד ביחס ליוקר המחייה של היום. רוב האנשים יתקשו להשיג את הסכום הדרוש, לצורך רכישת דירה במיקום טוב ובגודל שמתאים להם. העלייה הבלתי פוסקת במחירי הנדל"ן מקשה באופן מהותי על רכישת הדירה. מאחר ולא לכל אחד יש חצי מיליון ₪ בעובר ושב שלו. מחיר דירה ממוצעת בארץ עומד על כמיליון וחצי ₪, דבר שמקשה מאוד על זוגות צעירים לרכוש לעצמם דירה למגורים. אך חשוב לדעת כי ניתן לפתור את הבעיה בצורה מעט יצירתית. זאת באמצעות סיוע מיועץ מקצועי שמתמחה בתחום.

כיצד תוכלו לגייס הון עצמי למשכנתא?

החוכמה היא לפנות קודם כל ליועץ משכנתאות, על מנת להבין מהן האופציות השונות העומדות לפניכם. היועץ יוכל לבחון את המצב הפיננסי שלכם. על מנת לסייע לכם לאתר את ההון העצמי הדרוש לכם. ברוב הפעמים, הפתרון הפשוט ביותר הוא לשעבד את הבית של ההורים. על מנת להשלים את ההון העצמי הדרוש לצורך רכישת הנכס וקבלת אישור למשכנתא. כדאי לדעת כי ברוב המקרים עדיף לשעבד את הנכס של ההורים מאשר לקחת הלוואה רגילה. מאחר והדבר יאפשר לכם לעמוד בהחזרים חודשיים קטנים יותר וליהנות מריביות נמוכות יותר. כמו כן, במידה וכבר יש לכם דירה, תוכלו לבצע מחזור משכנתא. זאת על מנת לפרוס מחדש את המשכנתא לתקופה ארוכה יותר ולאזן את ההחזרים החודשיים. אופציה נוספת היא לשעבד את קרן ההשתלמות שלכם, על מנת לקבל הלוואה בתנאים נוחים יחסית ולהשלים את הסכום החסר. יש לזכור כי לכל אחד מהפתרונות האלו יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שמגיע מהתחום, על מנת לבחור באופציה המתאימה ביותר עבורכם.
אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע לכם לגייס הון עצמי למשכנתא וליהנות מהתנאים והריביות המשתלמים ביותר בשוק. צוות היועצים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל שאלה ובכל בעיה, מאחר ואנו מאמינים כי לכל אחד מגיע לרכוש דירה בארץ בצורה הקלה והמשתלמת ביותר

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*