יועץ משכנתא פרטי VS יועץ משכנתא של הבנק

היום רוב האנשים המעוניינים לרכוש לעצמם בית או דירה, נאלצים לקחת משכנתא, על מנת לעמוד בעלויות המטורפות. רוב האנשים אינם מחזיקים בהון הדרוש לרכישת נכס, מאחר והמחירים רק ממשיכים לעלות בקצב מהיר במיוחד. אך חשוב לזכור כי לפני שחותמים על משכנתא, יש צורך להבין לעומק את המסלולים השונים, שיכולים להתאים לכם. אומנם הבנקים מספקים יועץ משכנתא לצורך ייעוץ ומתן הסברים, אך חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של השירות.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם יועץ פרטי, שידאג אך ורק לאינטרסים שלכם. אנחנו מחויבים לתו אמון הציבור. לכן אנו מקפידים תמיד על הגינות, שקיפות מידע ותודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.

יועץ פרטי VS יועץ של הבנק – מה כדאי לדעת מראש?

תפקידו של היועץ כולל מתן הסברים מפורטים על יתרונות מסלולי המשכנתא השונים של הבנק. תוך כדי מתן ייעוץ לגבי מסלול המשכנתא האידיאלי ביותר עבורכם. אך חשוב לזכור היטב מי משלם את המשכורת של היועץ. בעוד שיועצי משכנתאות העובדים עבור הבנק ישמרו תמיד על האינטרסים של הבנק, במטרה לשמור על מקום העבודה שלהם, יועץ משכנתא פרטי ישמור אך ורק על האינטרסים שלכם. זו הדרך היעילה ביותר לקבל את כל המידע וכל האופציות העומדות לרשותכם. לצד ייעוץ מקצועי לגבי מסלול המשכנתא ותמהיל המשכנתא המתאימים ביותר עבורכם. יש לזכור כי יועץ משכנתא פרטי הינו בעל מקצוע מנוסה ומקצועי, שאמור לסייע לכם לבחור את האופציות המשתלמות ביותר עבורכם. בהתאם למצב הפיננסי שלך ולחסוך לך עלויות!

יועץ משכנתא פרטי VS יועץ משכנתא של הבנק

כל היתרונות של יועץ פרטי

אנשים רבים חוששים לשכור את שירותיו של יועץ פרטי. מאחר ומדובר על עלות נוספת, שלא תמיד מתאימה לכולם. אך חשוב לזכור כי למרות ההוצאה הכספית בטווח המיידי, מדובר למעשה על השקעה לטווח הרחוק. יועץ פרטי מסוגל לנהל משא ומתן עם הבנק ולהשתמש בקשרים האישיים שלו, על מנת להבטיח לכם את תנאי המשכנתא האופטימליים ביותר עבורכם. זוהי הדרך היעילה ביותר להבטיח לעצמכם ריביות נמוכות והחזר חודשי שלא יכביד על ההתנהלות הפיננסית שלכם. מדובר על דרך מעולה לחסוך אלפי שקלים בטווח הרחוק, לכן כדאי לשקול זאת בחיוב. מעבר לכך, יועץ משכנתא פרטי יספק לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך. מעבר לכך יספק מענה מפורט לכל שאלה ולכל בעיה.

מה חשוב לזכור לגבי יועץ פרטי VS יועץ של הבנק?

חשוב לציין כי יועץ משכנתא של הבנק אומנם יהיה מקצועי ואדיב, אך למעשה המטרה שלו היא לספק לכם משכנתא שתהיה הכי יעילה והכי כדאית עבור הבנק. ככל שהריבית שתשלמו לאורך השנים תהיה גבוהה יותר. כך הבנק ירוויח יותר כסף ויבטיח את מקום העבודה של יועץ שלו. לעומת זאת, יועץ פרטי מחויב לאינטרסים של הלקוחות שלו, מכיוון שהם משלמים את השכר שלו. רמת ההצלחה שלו קובעת את המוניטין שייצא לו בשוק. לכן המטרה שלו היא להשיג את התנאים האופטימליים ביותר לכל לקוח.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם יועץ משכנתא פרטי ברמה הגבוהה ביותר. היועצים שלנו מחזיקים בשנים של וותק וניסיון בתחום. דבר המבטיח בקיאות והיכרות מעמיקה עם כל הניואנסים הקטנים ביותר. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*