משכנתאות עבור דירות בחו״ל – האם זה אפשרי?

מי לא חלם לרכוש לעצמו דירה בחו"ל, שתוכל לשמש אותו בתור דירת נופש, או לחילופין, דירה להשקעה?

היום ניתן לא פעם לשמוע על נכסים מניבים משתלמים במיוחד. אשר יכולים לאפשר לכם ליהנות מהכנסה פאסיבית לעומת מחירי הדירות בארץ. שהם רק הולכים ועולים עם השנים, מחירי הדירות בחו"ל יכולים להיות הגיוניים ומשתלמים במיוחד. אך עדיין לא לכולם יש את ההון הדרוש לצורך רכישת הדירה. לכן כל התחום של משכנתאות עבור דירות בחו"ל הפך לפופולארי ומבוקש במיוחד.

משכנתאות עבור דירות בחו״ל - האם זה אפשרי?

משכנתאות עבור דירות בחו"ל – למי זה יכול להתאים?

כל מי שאינו מעוניין להשאיר את הכסף בעובר ושב שלו בבנק, מתעניין לגבי האופציה להשקיע באפיקים שונים. אך כמובן ששוק ההון אינו מתאים לכל אחד. מאחר והתנודתיות של הבורסה עלולה להדיר שינה מעיניהם של רוב האנשים. לעומת זאת, השקעות בשוק הנדל"ן נחשבות לסולידיות ובטוחות יותר, מאחר ופוטנציאל הסיכון נמוך יותר והתשואה נחשבת לגבוהה יחסית. מצד שני, מי שאין לו את סכום הכסף הדרוש לצורך רכישת הדירה, יצטרך לקחת משכנתא. מדובר ללא ספק על אחת ההשקעות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. מאחר ואנשים רבים הבינו כי שוק הנדל"ן בארץ אינו שוק הנדל"ן היחידי שניתן להשקיע בו. שוק הנדל"ן באירופה ובארצות הברית נחשב לאופציות הנפוצות ביותר, מאחר ומדובר על השקעה בעלת תשואה גבוהה בסיכון נמוך, ביחס להשקעות בארץ.

מה חשוב לדעת לגבי  משכנתאות עבור דירות בחו"ל

קודם כל, חשוב להדגיש כי באמצעות לקיחת משכנתא לצורך רכישת דירה בחו"ל, תוכלו להבטיח לעצמכם נכס משתלם ומניב, ללא שום התעסקות מיותרת. ברוב הפעמים תוכלו ליהנות ממדדי ריבית משתלמים יותר ומהטבות מס שונות, שנועדו לעודד השקעות זרות במדינה. לא פעם תוכלו למצוא דירות מושקעות במיקומים מרכזיים בערי בירה באירופה או בארה"ב במחירים שאינם עולים על מחצית ממחירה של דירה ישנה בתל אביב. לכן אין שום סיבה שלא לקחת משכנתא, על מנת להשקיע בדירה משתלמת בחו"ל. אומנם הבנקים אינם מספקים משכנתא לרכישת נכסים בחו"ל. זאת מאחר ולא ניתן לשעבד נכסים מחוץ לארץ, אך ניתן לקחת משכנתא לכל מטרה, בהנחה שיש לכם כבר נכס בישראל. באמצעות צוות מקצועי ואמין של יועצי משכנתאות, תוכלו להבטיח לעצמכם את התנאים והריביות המשתלמים ביותר. בנוסף, תוכלו להתאים את גובה ההחזר החודשי לשכר הדירה, הצפוי להתקבל לאחר ניכוי ההוצאות השוטפות.

מה כדאי לדעת לגבי רכישת דירה בחו"ל

חשוב לזכור כי רכישת נכס במדינה זרה מצריכה לא מעט תכנון ומחשבה. לכן מומלץ להשקיע את הזמן הדרוש לצורך בחינה מדוקדקת של כל הנקודות החיונית לרכישת הנכס. יש לוודא מהן ההוצאות הצפויות לכם במהלך הדרך, כולל שיפוץ הנכס, תשלום לחברת הניהול שתנהל עבורכם את הנכס ואפילו הוצאות הטיסה שלכם, בדרך לבחירת הנכס המושלם. חשוב לזכור כי לכל מדינה יש את הטבות המס הרלוונטיות עבורה. לכן כדאי לבחון זאת מראש, על מנת להבין את כדאיות העסקה.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ לגבי משכנתאות עבור דירות בחו"ל. נשמח לסייע וללוות אתכם לכל אורך התהליך. לצורך קבלת התנאים האופטימליים ביותר וכמובן להקל על התהליך ולייעל את כל שלבי  לקיחת המשכנתא. אנו מחויבים לכללי אמון הציבור ומקפידים על גילוי נאות, שקיפות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*