משכנתא לדירה שניה

לא מעט אנשים מתעניינים היום בתחום של לקיחת משכנתא לדירה שניה. מאחר ואנשים רבים רואים ברכישת דירה השקעה לטווח הרחוק. מחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה מתמדת, מאחר והביקוש עולה על ההיצע הקיים בשוק. לכן כל מי שמעוניין להבטיח לעצמו השקעה סולידית בעלת תשואה גבוהה יחסית לצד פוטנציאל סיכון נמוך, פונה לשוק הנדל"ן. מאחר ורוב האנשים אינם מחזיקים בהון עצמי המאפשר להם לרכוש שתי דירות. רבים בוחרים לקחת משכנתא לדירה שניה.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום של לקיחת משכנתא לדירה שניה. מאחר ואנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום. אנו מאמינים כי כל אחד זכאי לקבל משכנתא בתנאים המועדפים ביותר.

האם אתם יכולים להכין תמהיל משכנתא באופן עצמאי?

השקעה לטווח הארוך

מאחר ואם בעבר רק אנשים מעטים הבינו את הפוטנציאל המצוי בהשקעה בנדל"ן. הרי שהיום רוב האנשים מוכנים לרכוש דירות להשקעה. מדובר על אחת ההשקעות האמינות והבטוחות ביותר. מכיוון שישראל נחשבת למדינה קטנה המכילה כמות גדולה של אנשים. לכן רק הגיוני להניח כי הביקוש לדירות רק ילך ויגדל עם השנים, אך ההיצע הנמוך יגרור עלייה משמעותית במחירים. כבר היום ניתן לצפות במחירי הדירות הנמצאים במגמת עלייה, ללא שום קשר לאזור הגאוגרפי שלהן. לכן אין זה מפתיע כי אנשים רבים בוחרים להשקיע את רוב החסכונות שלהם בהשקעה שתוכל להחזיר את עצמה עם הזמן וכמובן לספק להם ביטחון כלכלי במידת הצורך. חלק מהאנשים לוקחים משכנתא לדירה שניה ולאחר מכן משכירים את הדירה בסכום המשכנתא. כך שלמעשה השוכרים משלמים עבורם את ההחזר החודשי, ללא שום הוצאה כספית מצידם.

למי זה יכול להתאים?

אנשים רבים בוחרים לקחת משכנתא לדירה שניה, בין אם מדובר על דירה להשקעה או לחילופין, דירה עבור הילדים. חלק מהאנשים בוחרים לרכוש לעצמם דירה חדשה ולעבור לגור בה. בעוד שהם משכירים את הדירה הישנה שלהם. אך חשוב לזכור כי לקיחת משכנתא לדירה שניה כוללת לא מעט תכנון וחשיבה, מאחר ומעבר לתשלום ההחזר החודשי של המשכנתא, יש צורך לקחת בחשבון היבטים נוספים בתחום המיסוי. לכן ההמלצה הכללית היא להיעזר בשירותה של חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום. על מנת להבין את כל המורכבויות. יש לזכור כי מעבר להחזר החודשי, יש צורך להתחשב גם בהוצאות ההיקפיות ובשאר הפרמטרים המשפיעים על כדאיות העסקה. לכן רק יועץ משכנתא שמכיר את התחום לעומק ובקיא בכל הדקויות שלו. יוכל לספק לכם ייעוץ מקצועי ואמין, שיבטיח את כל האינטרסים הפיננסיים שלכם.

מדריך לייעוץ משכנתא

על מה חשוב להקפיד כאשר לוקחים משכנתא לדירה שניה?

קודם כל, כדאי לציין כי ברוב המקרים אין הבדל משמעותי בין תנאי ההחזר וסוגי המשכנתא עבור כל מי שמעוניין לקחת משכנתא שניה. בחלק מהמקרים, ניתן אף לקבל תנאים מועדפים, מאחר ומדובר על אנשים שכבר הוכיחו את היכולת שלהם לעמוד בהחזרים החודשיים. ההבדלים העיקריים מתמקדים בשיעור המימון ובצורת המיסוי. בנק ישראל קבע כי שיעור המימון במקרים אלו עומד על 50% משווי הנכס, דבר המצריך הון עצמי משמעותי.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בתהליך קבלת משכנתא לדירה שניה. במטרה לשמור על האינטרסים שלכם.

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*