עורך דין לרכישת דירה – מה חשוב לקחת בחשבון

כל מי שמעוניין להתחיל תהליך של רכישת דירה חייב להיעזר בשירותיו של עורך דין. רכישת דירה מהווה אירוע משמעותי עבור רוב האנשים, לכן צריך להיעזר באיש מקצוע מקצועי ומנוסה. חשוב לבחור בעורך דין המתמחה ברכישת דירות. מאחר ויש צורך להכיר היטב את התחום ולהבין את כל הדקויות שלו.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע לכם בתהליך לקיחת המשכנתא על הדירה העתידית שלכם. תוך כדי ייעוץ וסיוע בכל הקשור בתחום. נשמח לסייע לכם לאתר איש מקצוע לרכישת דירה. אנו מקפידים על שירות ברמה הגבוהה ביותר ומחויבות לכללי אמון הציבור.

עורך דין לרכישת דירה - מה חשוב לקחת בחשבון?

כל הסיבות להשקיע בכך

רכישת דירה מצריכה תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. יש צורך להיות מודעים לכל היבטי המיסוי השונים. להבין את הבירוקרטיה ולהכיר את כל האישורים השונים שיש להמציא מגורמי הממשלה ומהרשויות המקומיות. יש לזכור כי ניתן לשמוע לא פעם על הונאות שונות בתחום המקרקעין. לכן חשוב להצטייד בעורך דין מנוסה ומקצועי, המכיר היטב את התחום ויודע להיזהר ממעשי נוכלות ומהונאות אפשריות.

באמצעות עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין תוכלו להבטיח לעצמכם את כל הבדיקות המקדימות הנדרשות, במטרה לרכוש את הדירה בלב שלם וללא שום חשש מהפתעות לא נעימות בהמשך הדרך.

מהו תפקידו ברכישת דירה?

התפקיד של עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין, הוא ביצוע את כל הבדיקות האפשריות, במטרה למנוע אי הבנות מיותרות לגבי הזכויות בקרקע. כמו כן, אמור לנסח עבורכם חוזה רכישת דירה ברמה הגבוהה ביותר. מטרתו להגן על הזכויות שלהם. מעבר לכך, אמור לפעול בשמכם מול הגופים הבירוקרטיים השונים, במטרה להבטיח לכם את התוצאות היעילות והמהירות ביותר, ללא שום מאמץ מיוחד מצדכם.

אחת הבדיקות החשובות ביותר שעורך הדין אמור לבצע עבורכם, היא בדיקת בעלות על הנכס. הוא אמור לוודא כי הדירה רשומה בטאבו על שמו של מוכר הנכס. זאת על מנת שתימנע מהונאות. כמו כן, עורך הדין אחראי לוודא כי הפרטים הרשומים בטאבו תואמים את המצב בפועל, כולל שטח הדירה, רישום של החניה והמחסן בטאבו, רישום הגג או הגינה בטאבו וכדומה.

עורך דין לרכישת דירה - מה חשוב לקחת בחשבון?

דגשים שכדאי להכיר מראש

אחד התפקידים החשובים ביותר של עורך הדין, הוא לבדוק את קיומן של הערות אזהרה בטאבו. הדבר נכון לגבי לקיחת משכנתא או לחילופין, עיקול שמוטל על הדירה, התחייבות למכור את הנכס לקונה אחר וכדומה.

כמו כן, עורך הדין אמור לבצע בדיקת בעלות על הנכס בחברה משכנת, מאחר ובחלק מהמקרים נסח הטאבו לא הושלם עדיין. מדובר למעשה על הקבלן שבנה את הפרויקט, מאחר והוא אחראי על רישום כל הזכויות בדירות, עד לתהליך הרישום בטאבו. יש לזכור כי עיקולים ושעבודים המוטלים על הדירה מהווים דגל אדום, אך חשוב להבין את מהותם.

לעיתים מדובר על הגבלת פעילות בעל הדירה. בשם הליך גירושין למשל, ואילו במקרים אחרים לא ניתן להסיר את העיקול. לכן לעורך הדין ייעץ לכם לחפש דירה אחרת.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי עורך דין לרכישת דירה וכל הקשור בכך. למידע נוסף, צרו קשר.

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*