איך מחשבים ריביות למשכנתא?

אנשים רבים בארץ מסתמכים על המשכנתא, על מנת לרכוש לעצמם דירה למגורים. יוקר המחייה והעליה הדרמטית במחירי הדירות, גורמת ליותר ויותר צעירים לגשת לבנק ולחתום על משכנתא. אך רבים אינם מכירים את כל הניואנסים הקטנים ואינם יודעים כיצד מחשבים ריביות למשכנתא ועל מה חשוב לתת את הדעת.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם את כל הידע הנחוץ, לצורך חישוב ריביות משכנתא. מתמחים בתחום ומספקים סיוע וייעוץ מקצועי, במטרה לאפשר לכל אחד לקחת משכנתא בצורה הפשוטה, היעילה והמשתלמת ביותר. אנו מקפידים על יחס אישי, לצד תודעת שירות גבוהה ושקיפות מידע מלאה.

איך מחשבים ריביות למשכנתא?

כל מה שחשוב לדעת לגבי חישוב ריביות למשכנתא

קודם כל, חשוב לדעת כי היום לא רק הבנק מסוגל לספק לכם משכנתא. אלא גם לא מעט גופי מימון חוץ בנקאיים. כל אחד מהגופים יוכל לספק לכם ריביות שונות ומסלולים שונים. לכן חשוב להיות מודעים לכך ולתת על כך את הדעת. מעבר לכך, כדאי לזכור כי בסופו של דבר, המטרה של הבנקים וגופי המימון השונים, היא להרוויח כמה שיותר כסף מהריביות שתאלצו לשלם להם לאורך השנים. מאחר ומשכנתא מהווה הלוואה לטווח של עשרות שנים, מדובר על סכומי כסף משמעותיים במיוחד. לכן יש צורך להבין את כל הדקויות של חישוב ריביות למשכנתא. זאת מכיוון שמדובר על הוצאה משמעותית, העלולה להשפיע באופן ניכר על המצב הפיננסי שלכם. 

נקודות חשובות שכדאי להכיר

הריביות נועדו לספק לבנק את המוטיבציה לספק לנו משכנתא. כיוון שברוב המקרים מדובר על החזר חודשי הנמשך על פני 20 – 30 שנים. הבנק מוכן לתת לנו את ההלוואה, בתנאי שנשלם על כך ריבית מסוימת. אך חשוב שתזכור כי מעבר להחזר החודשי ולריביות המשתנות, יש צורך לשלם גם ביטוח משכנתא ולא לשכוח לגבי המקדמה, המהווה תנאי הכרחי לקבלת המשכנתא. ברוב הפעמים, הבנק או גוף המימון ידרוש מקדמה בסכום שיהווה 50% – 80% מערך הנכס. שאר הסכום יוחזר בתשלומים קבועים. כאשר ניתן לבחור את מסלול המשכנתא ואת התמהיל שלה, במטרה לבחור בריביות המשתלמות ביותר. 

היבטים חשובים לגבי החישוב

כדאי להדגיש כי לעומת הלוואות אחרות, הריבית של המשכנתא תהיה לרוב נמוכה ונוחה יותר, בזכות התערבות המדינה. מכיוון שמדובר על סכומי כסף עצומים, ישנה בקרה ואכיפה של התחום. היא יכולה להיות צמודה למדד ומשתנה או ריבית שאינה צמודה למדד וקבועה. יש לזכור כי המדד מושפע מגורמים שונים, לכן אם המדד עולה, כך גם ריבית המשכנתא הצמודה למדד. אך אם המדד יורד, הריבית יורדת וההחזר החודשי יהיה נוח ומשתלם יותר. מדובר למעשה על הימור מסוים, שאינו מתאים לכל אחד. מי שמעוניין לדעת מראש את הסכום שהוא יצטרך לשלם מידי חודש, יעדיף לבחור בריבית שאינה צמודה למדד.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ לגבי חישוב ריביות למשכנתא. אנו מחויבים לתו אמון הציבור ומקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אשר כוללים שקיפות מידע, הגינות וייעוץ מקצועי ואמין לכל לקוח. נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי.

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*