כיצד לקנות ולמכור נכס במקביל

כיצד לקנות נכס חדש לפני מכירת הקיים?

אחד המצבים המורכבים ביותר בשוק הנדל"ן הוא מצב של קנייה ומכירה במקביל. מצד אחד ישנו חשש מפספוס ההזדמנות לרכוש ומנגד, מי יודע תוך כמה זמן נצליח למכור. מה גם שבנוסף לכל צריך לגייס כסף לנכס החדש בטרם המכירה של הישן.

אז האם ניתן לבצע את כל זה ועוד להישאר רגועים? בודאי.

הלוואת גישור

האפשרות המוכרת והזמינה לקניית נכס חדש תוך מכירת הנכס הקיים הנה הלוואת גישור. אשר במסגרתה ניתן לתווך על פערי הכספים באמצעות שעבוד הנכסים.

הלוואת גישור ניתנת על ידי הבנקים למשכנתאות. תהליך העמדתה זהה לזו של משכנתא רגילה ובו הצגת הכנסות, שמאות, ביטוח ועוד.

נציין כי ניתן לשעבד עד 50% משווי הנכס, מה שהופך את האופציה ללא זמינה בעבור בעלי משכנתא גבוהה מחצי משווי הנכס.

במקרים בהם הלוואת הגישור אינה מספיקה. קיימת האפשרות לגשר על חשבון הנכס החדש וזאת בתנאי שסכום המשכנתאות לא יעלה על 70% מערך הנכס הנרכש.

תצהיר דירה חליפית – לקבל שוב 70% מימון

כאשר מתבצעת מכירה של דירה קיימת ורכישה של אחת אחרת במקומה (שיפור דיור) תוך העמדת משכנתא גבוהה מ-50% משווי הדירה החדש על המוכר לחתום בבנק למשכנתאות על תצהיר דירה חליפית שבמסגרתו מתחייב הלווה למכור הדירה בתוך 18 חודשים.

איפה לא ליפול בקנייה ומכירה של נכס?

זהו תהליך מורכב שדורש מקצועיות בלוחות הזמנים, בבירוקרטיה ובמימון העסקה. אי לכך חשוב להקפיד על ההיבטים השונים ולתכנן היטב מראש.

שמאות מקדימה משמשת ככלי נהדר לתכנון סכומי הכספים המתאפשרים בעסקה. שכן נעדיף להימנע ממצב שבו נצטרך להשלים הון עצמי שלא תוכנן מראש או שאין באפשרותנו להשיגו.

חשוב לציין כי בהלוואת גישור ישנו החזר חודשי על הריבית בלבד. כך שקרן המשכנתא תיפרע בבת אחת בתום תקופת הגישור, אי לכך יש להימנע מתשלומים חודשיים שמעבר ליכולת הלווים.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום המשכנתא, מאחר ואנו מחזיקים בניסיון של שנים בתחום. אנו מאמינים כי באמצעות ייעוץ משכנתאות מקצועי ומקיף. כל אחד יכול להבטיח לעצמו את התנאים האופטימליים ביותר למשכנתא. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*