למה מחשבון משכנתא אינו תחליף לייעוץ משכנתאות מקיף?

לא מעט אנשים מאמינים כי מחשבון משכנתא מהווה תחליף ראוי ליועץ משכנתאות. אך חשוב להבין כי למעשה אין זה כך. אומנם מחשבון משכנתא מסוגל לספק לכם הערכה מסוימת לגובה ההחזר החודשי שלכם. אך הוא לעולם לא יהיה שווה ערך לידע ולניסיון של יועץ המשכנתאות. בעידן הנוכחי, שבו כמעט ולא ניתן לקחת משכנתא ללא יועץ מקצועי שישמור על האינטרסים שלכם מול הבנק. כל אחד חייב לתת על כך את הדעת, במקום לנסות לחסוך כמה שקלים בטווח המיידי. רק יועץ משכנתאות מסוגל לספק לכם ייעוץ משכנתאות מקיף ויסודי, המתאים באופן אידיאלי לצרכים הפיננסיים שלכם. לעומת זאת, מחשבון משכנתא יוכל לספק לכם הערכה כללית בלבד. ללא שום יכולת ליהנות מתנאים אופטימליים יותר, דבר שניתן להשיג באמצעות משא ומתן מקצועי מול הבנק.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לספק לכם ייעוץ משכנתאות ברמה הגבוהה ביותר. מאחר ואנו מכירים את התחום לעומק ונשמח לספק לכם ייעוץ אישי ומקיף. אנו מתמחים בתחום המשכנתא ופועלים במשך שנים. זאת במטרה להקל על כל מי שמעוניין לקחת משכנתא מהבנק. היועצים שלנו מסוגלים להפוך את התהליך ליעיל ומהיר יותר. מאחר ואנו מאמינים כי כל אחד זכאי לקחת משכנתא בתנאים האופטימליים ביותר.

מה ההבדל בין מחשבון משכנתא לבין ייעוץ משכנתאות?

קודם כל, חשוב להבין כי מחשבון משכנתא הינו כלי בסיסי ושימושי, שיכול לספק הערכה כללית לגבי גובה ההחזר החודשי, החזר כולל של כל המשכנתא וכדומה. יש צורך למלא כמובן את כל הפרטים החיוניים, כולל סכום המשכנתא הרלוונטי, תקופת ההחזר ועוד. המחשבון מהווה דרך נוחה לבחון כיצד כל אחד מהגורמים השונים משפיע על שאר הגורמים. כולל היכולת להבין כיצד המסלולים השונים משפיעים על הריביות, ההחזר החודשי וכדומה. ניתן לבצע את החישוב לפי גובה המשכנתא הרצוי, או לחילופין, לפי סכום ההחזר החודשי המתאים לכם. ניתן לשחק עם הנתונים, במטרה להבין את האופציות השונות העומדות לפניכם. עם זאת, יש לזכור כי מדובר על הערכה גסה בלבד. מאחר ורק איש מקצוע המגיע מהתחום, יוכל לספק לכם ייעוץ משכנתאות המותאם באופן אישי למצב הפיננסי שלכם.

מחשבון משכנתא או ייעוץ משכנתאות – יתרונות מול חסרונות

אומנם רוב האנשים בוחרים להשתמש במחשבון משכנתא על מנת לקבל הבנה כללית של האופציות השונות העומדות לפניהם. אך לא ניתן כלל להשוות זאת לייעוץ מקצועי. רק יועץ משכנתאות מנוסה ומיומן, יוכל לספק לכם את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם. בהתאם למצב הכלכלי ולרצונות האישיים שלכם. יש לזכור כי רק יועץ משכנתא בעל וותק וניסיון של שנים בתחום, יוכל לנהל עבורכם את המשא ומתן מול הבנקים ולספק לכם את התנאים האופטימליים ביותר עבורכם. מי שינסה לנהל את המו"מ בצורה עצמאית, יגלה כי מדובר על אפשרות פחות מוצלחת. מאחר והבנקים אינם ממהרים לשפר את תנאי המשכנתא או להציע ריביות משתלמות יותר. לכן יועץ משכנתאות יוכל לספק לכם לא מעט יתרונות, שלא ניתן לקבל בשום דרך אחרת. יועץ מקצועי יוכל לסייע לכם לבחור את מסלול המשכנתא ותמהיל המכנתא המתאים ביותר עבורכם. זאת על מנת להבטיח לכם החזר חודשי נוח וריביות משתלמות ככל הניתן.

אנו בקבוצת מסלולים נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום המשכנתא, מאחר ואנו מחזיקים בניסיון של שנים בתחום. אנו מאמינים כי באמצעות ייעוץ משכנתאות מקצועי ומקיף, כל אחד יכול להבטיח לעצמו את התנאים האופטימליים ביותר למשכנתא. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*