האם אתם יכולים להכין תמהיל משכנתא באופן עצמאי?

אין ספק כי תמהיל משכנתא נחשב היום לאחד הגורמים החשובים ביותר. עבור כל מי שמעוניין לקחת משכנתא. בעוד שרוב האנשים נותנים את הדעת לריבית של המשכנתא, חשוב לא לשכוח את החשיבות של תמהיל המשכנתא. לכן חשוב לקחת את הנושא במלוא הרצינות, מאחר ויש צורך בהתאמה אישית לכל אדם.

אנו בחברת מסלולים נשמח לסייע לכם לבנות תמהיל משכנתא ברמה הגבוהה ביותר. אשר יתאים באופן אידיאלי לצרכים שלכם. אנו נהנים משנים של וותק וניסיון בתחום. כמובן, מקפידים להעסיק אך ורק את יועצי המשכנתאות המנוסים, המיומנים והמוצלחים ביותר.

האם אתם יכולים להכין תמהיל משכנתא באופן עצמאי?

מה כדאי לכם לדעת לגבי תמהיל משכנתא?

על מנת לבנות תמהיל משכנתא המתאים באופן אישי לצרכים שלכם. אסור בשום אופן להסתמך על תמהיל משכנתא מוכן, המפורסם ברשתות החברתיות או בבלוגים השונים. זאת מאחר וישנה חשיבות מכרעת להתאמת התמהיל ליכולות הפיננסיות שלכם ולסגנון החיים שלכם. אומנם נכון כי תמהיל המשכנתא חייב להתאים למצב השוק הנוכחי. אך עדיין יש צורך לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. לכן מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות, מאחר וזוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם תמהיל משכנתא שיוכל לשמש אתכם בצורה היעילה והמקצועית ביותר. יש לזכור כי אך ורק איש מקצוע, המגיע מהתחום ונוהג להתעדכן בכל החידושים והעדכונים החמים ביותר, יוכל לבנות עבורכם את תמהיל המשכנתא הנכון ביותר עבורכם.

תמהיל משכנתא מומלץ

חשוב להבין כי תמהיל המשכנתא חייב להיבנות אך ורק על ידי מקצוענים. מאחר ואומנם כל העובדות ידועות ומפורסמות ברחבי הרשת, רק יועצי משכנתא שמתמחים בתחום, יוכלו לפרש את המצב בצורה המדויקת ביותר ולהתאים עבורכם את תמהיל המשכנתא האידיאלי עבורכם.

אך חשוב לזכור כי אומנם מדובר על ריביות אטרקטיביות במיוחד, יש לזכור כי ברגע שהריבית תעלה כך גם גובה ההחזר החודשי שלכם. לכן מדובר על המסוגלות הפיננסית והנפשית שלכם לקחת את הסיכון, דבר שכדאי לשקול בכובד ראש. זוהי דוגמה מעולה למצב שכדאי לשקול עם יועץ המשכנתא, מאחר ואומנם מדובר על ריביות משתלמות ויכולת לפרוע או למחזר את המשכנתא ללא קנסות, אך גובה ההחזר אינו יציב, דבר שעלול להכניס אתכם לחובות כלכליים.

מדריך לייעוץ משכנתא

דגשים שכדאי לכם להכיר

אחד המסלולים הקלאסיים ביותר, הוא מסלול קל"צ אשר מציע ריבית קבועה שאינה צמודה למדד. דבר שמעניק ביטחון בגובה ההחזר החודשי ולא מעט שקט נפשי. ביחס לריבית הפריים ומציע ריביות קבועות גם כשהריביות בשוק יעלו. החיסרון הוא שהריביות יקרות ואתה תצטרך לשלם קנס במידה ותרצה למחזר את המשכנתא או לבצע פירעון מוקדם. כמובן בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכם ולמצב הכלכלי שלכם. כמו כן, כדאי לדעת כי בשל המודעות למיחזור משכנתה. מומלץ לייצר "נזילות" במשכנתא, על מנת שניתן יהיה למחזר אותה מבלי לשלם קנסות גבוהים.

אחת הדרכים לעשות את זה היא ע"י הורדת הריביות הקבועות. גם אם זה אומר שנעלה את הריביות במסלולים המשתנים, מאחר והמסלולים המשתנים פחות חשופים לקנסות.

אנו בחברת מסלולים נשמח לספק לכם ייעוץ משכנתא ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לבנות איתכם את תמהיל המשכנתא האידיאלי ביותר עבורכם. 

על מנת לקבל מידע נוסף:

צור קשר ✉️

*5471 התקשר 📞

Picture of מסלולים משכנתאות

מסלולים משכנתאות

כשמדובר בכסף, אנחנו רגועים יותר כשאנחנו בשליטה.

השאירו תגובה

חיפוש

🤔 מי אנחנו?

היי אנחנו קבוצת מסלולים, אנחנו כאן כדי לבצע שינוי בידע הפיננסי של אזרחי ישראל. אנחנו משתפים ומקדמים פתרונות פיננסים בזכות טובי היועצים ומספקים מערכת שליטה ובקרה קפדנית. באמצעות איגוד כל שירותי הייעוץ הפיננסי בבית אחד – אנחנו נדאג שכל שקל יהיה מנוהל ומסונכרן בכל תחומי החיים.

📰 נושאים קשורים

👇 עקבו אחרינו

🎙️ האזינו לפודקאסט שלנו

⚠️ למען הסר ספק

אתר זה הינו להמחשה בלבד. אינו מהווה הצעה ו/או מצג ואין בו כדי לחייב את חברת מ.י.מ פיננסים/ קליר ייעוץ אשראי ו/או מי מטעמה. ההחלטה האם לתת את האשראי המבוקש ובאילו תנאים הינה של הגוף המממן בלבד, בהתאם לנתונים רבים, ובהם נתוניו האישיים של הלקוח ונתוני הנכס הרלוונטי, ולא תהיה לנו כל אחריות, מכל מין וסוג, בקשר להחלטות ו/או פעולות של הגוף המממן. השימוש במידע המופיע באתר אינו מהווה תחליף לקבלת ייעוץ והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

💸 הירשמו לניוזלטר שלנו

בהרשמה את/ה מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.

לקבלת פגישת ייעוץ חינם השאירו פרטים או התקשרו 5471*